Metastashelvete..

Tre i ryggen.. en i bäckenet.. en misstänkt i höften och en mellan brösten fast lite högre upp…

Lungor och buk u.a.

Så nu måste jag landa…

Återkommer när jag orkar..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Idag vet jag

Sitter här med en kopp kaffe som den älskade maken har bryggt…

Har faktiskt sovit rätt så bra inatt.. uppe ett par gånger.. men lyckats somna om.. fast magen har gjort ont.. sån där nervositet ont… sånt som vi alla får… när vi ska göra något som vi inte riktigt vet hur det blir…

Åker 08.20 och är på sjukhuset 09.11… ska träffa doktorn 11.40.. men vågar inte chansa att tåget som går klockan 10.09 är i tid… så därav det tidiga timmen..

Jag kan alltid sitta och glo på folk om det är så… för det finns bara ett ställe till där man kan se så udda människor som på ett sjukhus.. och det är på en tågstation…

Tänk på mig idag!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,