Tankar om brev i ett blått kuvert med mitt namn och adress.

Idag har jag fått ett brev..
I brevet fanns en present.. ett headset!
Dessutom låg det ett underbart kort i det..
Jag citerar texten på kortet:

Ett läkande ljus

Jag önskar jag hade
en sådan förmåga
att tända en hälsans
läkande låga.

Då skulle den särskillt
för dig få brinna
– få allt det onda
att helt försvinna.

Den skulle se till
att kurvan vänder
och att du får omsorg
av goda händer.

Dag och natt
hos dig den skulle baka
och ge dig all kraft

att få hläsan tillbaka.

Texten är så fin….

Tack för det Vendettanbettan..

Mitt liv blev med ens lite gladare…

Kommentera

