Reklam och tjäna pengar

Idag gick jag in på Aftonbladet. Jag läser nyheter där varje morgon.

Jag hittar en artikel som ser så bra ut. Se här.
Jag läser artikeln och ilskan bubblar upp i mig.

Lambi går alltså ut med att sälja rosa toapapper och en del av pengarna ska gå till bröstcancerforskingen..
Jättebra tanke…
Men så fortsätter man att läsa.
En förpackning kommer att kosta 29 kronor och av dem går 1 KRONA till forskningen.

En sketen krona!!
Tjänar inte Lambi mer??

Jag blir så ledsen.. Hade de sagt en 5:a eller 10:a hade jag varit nöjd.

Fy så dåligt. Blev faktiskt så arg att jag mailade hon som skrivit artikeln.

Ha det gött alla.. nu ska jag använda min ilska över Lambi till att röja upp här.. har kalas på fredag och att min mor och min yngsta dotter kommer upp…och då kan det inte se ut så här

Kommentera

