Tankar om mail, återbesök och mystiska pengar

Idag har jag fått svar på mailet jag skrev till Aftonbladet om Lambi.

Så nu rör det på sig.

Jag har mailat tillbaka och så får vi se vad som sker i framtiden.

Dessutom skrev jag ett mycket argt mail till Lambi och därifrån har jag inte fått något svar än. Jag väntar med spänning.

Så nu är det kul att leva.

Bröstet är stenhårt men jag ska på återbesök i morgon. Får se vad onkologen säger då..
Jag är rädd att de måste öppna upp igen och i snart är penicillinen slut dessutom. Och bröstet är fortfarande lite rött. Ska bli spännande och höra i morgon vad han har att säga.

Sonen ska ta sina suturer i morgon. Så det bli en sån där heldag på sjukhuset..

Den älskade maken är tyvärr i en början på en förkylning. Jag hoppas att han kan följa med i morgon. För det är inte lätt att åka med sonen själv. Fast annars får det väl lösa sig ändå..

Skulle handla och den älskade maken tog ut en hundring i bankomaten. Då upptäcker vi att vi har 3 000 mer på kontot än vad vi ska ha. Nu blev det mysko. Vart och vem har satt in dessa pengar på mitt konto? Vi vet inte! Vi förstår ingenting. Fast vi tackar och tar emot. Detta är mycket konstigt nämligen. Ingen vet något.. och den älskade maken ringde till och med banken och fråga, men de kunde bara tala om att pengarna kom från en anna bank.
Mystiken tätnar….

Kommentera

