gott och blandat

För det första så har jag fått en del förfrågningar om min bild. Så här kommer en förklaring till min bild i västra hörnet.

gubben-i-manen-2.jpg

Hur är det då med mig?

Jag har sovit dåligt i natt. Vet inte hur många gånger jag har varit uppe och hur många gånger jag har vaknat. Jag har vridit och vänt mig.
Jag har tagit av mig täcket för jag svettats, jag har tagit på mig täcket för jag frös.
Jag har varit törstig och druckit vatten.. jag har vaknat av att jag är kissnödig och fått gå på toa..
Jag har vaknat för att näsan har varit full med snor och jag har fått snyta mig.
Jag har vaknat för att nu har hostan kommit också.

Så idag får jag vila mycket. Lika mycket som jag fick igår.

Jag vill inte vara förkyld…Det räcker väl med cancern!!

Ska ringa i morgonbitti och se vad de säger på cytostatika avdelningen. Om jag ska komma eller inte.

Sonen kom in igår och sa att det var synd om mig. Och han sa att det var han som smittat mig och det är det ju. För nu har ju dagis börjat och med det alla baselusker..

För överlever jag den här förkylningen så överlever jag allt…

Ett svar

  1. Thanks for another informative web site. Where else may I am getting that kind of information written in such an ideal method? I have a undertaking that I am just now running on, and I have been at the glance out for such information.

Kommentera

