Reportage

Jaha.. då var man inte så anonym längre…

Men vafan.. jag är ju den jag är och det är jag stolt över…!!!

Så nu har jag varit med i Skövde Nyheter i lördags på första sidan (Sminkkursen)
Och så idag i aftonbladet.

Fotot är taget på jobbet.. för mitt skrivbord är inte så fint.. och jag har ingen platt skärm.. (hade velat ha en)
Sitter med en 14 tums skärm.. så finns det någon som har lite pengar över och vill skänka lite till Pysan så hon kan köpa sig en platt skärm så blir Pysan så glad.. *asg*

När vi skulle käka idag så rinde telefonen.. så nu vill lokaltidningen också göra reportage om mig.. (Ha koll Lasse!)

Så nu får vi se hur det utvecklar sig…

En del ”gamla” vänner har hört av sig över mailen.. det är kul..

2 svar

  1. I am lucky that I discovered this web blog, exactly the right info that I was looking for!

  2. You made some decent points there. I looked on the web for the difficulty and found most individuals will go together with along with your website.

Kommentera

