Före och under

Idag är en sån där dag när man tänker…

Jag satt och prata med en bloggare igår över MSN.
En mycket trevlig kvinna.. (du vet ju själv vem du är.. så jag länkar inte) *s*

Kom på en sak under samtalets gång.. att ingen här på bloggen vet hur jag såg ut innan jag drabbades av min cancer.

Så därför kommer nu ett kort av Pysan innan.. och ett av Pysan nu..
Det får bli ett kort före och ett under.. men inget kort efter än.. för jag är inte klar med min behandling…

Och genom Aftonbladet så är jag inte anonym längre…

Håll tillgodo…
pys.png                                                                efter-003.jpg

Ett svar

  1. What’s Taking place i’m new to this, I stumbled upon this I’ve discovered It absolutely helpful and it has helped me out loads. I’m hoping to give a contribution & aid other users like its aided me. Good job.

Kommentera

