Blogga? (tänk nu på att detta skrevs på AB-bloggen)

Jag var vaken i natt.. någon timme så där.. och under denna tid så funderade jag… jag var kritiskt i mitt tänkande…

Jag kom fram till att jag har två val:

Fortsätta blogga
Sluta blogga

Om man nu ser till det första valet.. så har jag två allternativ

  1. Fortsätta skriva om min canser exakt som det är.
  2. Eller skita i det.. och bara bli en vanlig blogg utan någon cancer (tilltalar mig inte, för det var inte därför som jag börja blogga)

Ser man till det andra valet så undrar ni säkert varför. Och då ska jag säga varför.

  • Det finns bloggar som gör mig ont. (säger inte vilka, tänkt till lite själva så vet ni nog).
  • Var finns respekten och medmänskligheten i bloggen.
  • Man måste städa framför egen dörr först… (här säger jag inget heller, upp till er mina kära bloggvänner)

Varför får inte jag någon respons på det jag skriver??? Jag har alltså över 45000 sidhänvisningar men bara lite drygt 2000 kommentarer… Ska det va så.. är min blogg så fruktansvärd??? När det finns en annan som har så mycket mer sidvisningar!
Ja.. jag är en gammal cancersjuk klimakteriekärring.. som just nu går på cytostatika vilket gör en sur och grinig.. men för fan.. låt mig få vara det då.. jag behöver få ur mig allt.. och skriver om min dag….
Jag ska idag tänka på saken.. om jag orkar fortsätta blogga eller om jag skiter i det..

För jag är ledsen och besviken.. och just i helgen så har jag tänkt… jättemycket på detta….

Kommentera

