Jag har varit hundvakt

För så där en 6 år sen så var jag och den älskade maken hundvakt åt min mors hund.
För min mor skulle till Teneriffa.
Dagen efter att mamma åkt dog hunden.

Nu skulle vi göra om saken. Vi skulle vara hundvakt åt mammas nya hund. För mamma skulle denna gång också till Teneriffa.
Vad tror ni händer?

Jo, Hunden dog denna gången också!

Så nu har jag kommit på det ultimata sättet:

  • Vill ni att följande ska ske:
  • Ni ska på semester och har inte hundvakt
  • Hunden är gammal
  • Ni vill att Hunden skall dö på ett bra sätt (somnar under sömnen)
  • Får huset/lägenheten vaktad

Ta då kontakt med mig och den älskade maken. Vi fixar biffen!

Dessutom har vi en bra vana att ta hand om döda djur.

Tveka inte. Maila för mer info.

Ett svar

  1. Good day! I just want to give a huge thumbs up for the good info you could have right here on this post. I might be coming back to your weblog for more soon.

Kommentera

