Det här med behandling

Idag har jag fortsatt läsa bloggar.

Hamna här och tycker om Char-lotte .
Tycker att det är synd om henne eftersom hon av doktorn fått olika besked. Fast nu ska hon få cytostatika.

Här är också en bröstcancer kvinna som har börjat med FEC behandling idag. Samma behandling som jag fick.

Mina tankar idag går till er.. för jag vet vad ni har att vänta…

För behandlingen är tuff. Men man står ut. Har man bara humorn och vettet i behåll och inte ser cytostatikan som gift utan som behandling så klarar man sig…

Fast man får sina biverkningar….

Dessutom finns jag här som en stöttepelare för er…

Och jag har min frågelåda som är öppen…(se spalten till höger)

Kramar i massor till er två!

Ett svar

  1. hello!,I like your writing so so much! proportion we communicate more approximately your article on AOL? I need an expert in this space to solve my problem. Maybe that’s you! Having a look ahead to peer you.

Kommentera

