Jag är likadan som jag var igår

Jag är less!

Jag är less för att jag aldrig blir frisk!
Jag är less för att jag måste knaprar de där himla hormontabletterna, har räknat ut att jag ska käka 1825 stycken innan jag är klar. Det blir en hel del tabletter det!!
Jag är less för att vi bor i det här råtthålet.
Jag är less på att städa och röja upp, eftersom det är ett råtthål vi bor i. Känns liksom inte kul att varken städa eller röja eller ens diska i den här lägenheten.
Jag är less för att det är som det är med ekonomin.
Jag är less för en hel del till…

Nu ska jag nog se om jag kan spela lite.. känns som om det är det enda som är kul just nu.. för fiska gör vi i morgon…

Andra bloggar om: , , ,

3 svar

  1. Nu måste Du hitta en massa positiva saker också, inte bara negativa.
    Vet hur det känns…………….
    Kram
    E

  2. certainly like your web-site however you need to test the spelling on several of your posts. Several of them are rife with spelling problems and I find it very bothersome to inform the reality however I’ll certainly come back again.

  3. Hiya, I am really glad I’ve found this info. Nowadays bloggers publish just about gossips and net and this is really frustrating. A good site with interesting content, that is what I need. Thank you for keeping this site, I will be visiting it. Do you do newsletters? Can not find it.

Kommentera

