Stockholm i mitt hjärta

Nu kommer maken, sonen och jag att åka till Stockholm. Lite pengar som vi är så välförtjänta av har ramlat in och nu bär det iväg.

En öl på Medis och en god middag har vi tänkt oss.

För nu börjar jag må bra…

Jag har hittat stegen som leder mig sakta uppför brunnens branta väggar. Fast det är många steg kvar.

Fast jag är på väg upp….

Andra bloggar om: , , ,

8 svar

  1. Stockholm är aldrig fel! Ha en riktigt skön och avkopplande resa när det är dags!
    Kram

  2. *tar tag och drar den sista biten*

    Gött att du är på gång igen!! Önskar er en supertrevlig och mysig resa till den stora staden!!!!

    Kramar/C

  3. Oh va härligt att höra! Gör som Char-lotte och ger dig en hjälpande hand.
    Ha en supernajs trip till storstan!
    kram K

  4. määääääähh…fasan nu missar jag ju er 😦

  5. Jag hoppas ni får det härligt här i 08 🙂

  6. Skönt att du är på väg uppåt. Önskar er en riktigt mysig resa till Stockholm.
    Var rädd om dig!
    Kram

  7. I would like to express my appreciation for your kind-heartedness in support of men who need help with in this content. Your personal dedication to passing the solution across had been remarkably useful and has surely helped guys and women much like me to arrive at their desired goals. Your entire warm and helpful information entails a lot a person like me and especially to my mates. Many thanks; from everyone of us.

  8. Hello my family member! I wish to say that this post is amazing, nice written and include almost all important infos. I would like to see extra posts like this.

Kommentera

