Mitt nya liv

Efter att ha suttit och tänkt och bollat idéer med maken så har vi börjat det stora rycket.

Idag har vi rensat ut sonens rum. En hel del ligger på blocket till föräljning. Sånt som han har vuxit ur (en trehjuling t.ex.).

En bokhylla är flyttad från sovrummet (mina sjuksköterskeböcker) och står nu fint vid min lilla vrå i vardagsrummet. För det är ju här jag sitter ändå..

Nu ska vi börja den stora ommöbleringen. Sonen ska få vårt sovrum och vi ska flytta in där. Sen får vi se hur det blir med tapetsering. För nu är vi på G…

Det blir väldigt bra tror jag när det blir färdigt.

Nä.. nu ropar den älskade maken på mig…

Andra bloggar om: , , ,

4 svar

  1. Härligt.. Det blir nog jättefint i er lägenhet. Själv har jag också suttit idag och gjort ordning på papper, det är såååå tråkigt att göra det men sååå skönt när det är gjort.

  2. Ibland behöver man förnya sig och flytta på ett och annat. Kan väl kallas miljöombyte att byta rum!
    Ha en fin nationaldag
    Kram!

  3. Kommer bli som ett helt nytt hem!

    Härligt

  4. Jag tror att det är en bra ide att möblera om. Det känns att man får nya krafter.

Kommentera

