Livet återvänder så smått

Nu är det inte långt kvar innan jag, med familj, besöker huvudstaden.

Ommöbleringen är nu klar. Vi har tagit det i etapper, för min arm är som den är just nu. Men nu är det klart och vi är mycket nöjda. Omtapetsering får vi se när det blir.. För nu är det andra rum som gäller.

Vi har bara jättetvätthögen kvar.. och den ska vi ta i morgon och nästa vecka. För vi måste ha tvättstugan en gång till innan resan.

Biljetterna ligger här vid min dator. Jag hoppas på fint och gött väder och många öl på uteställena.. något ställe som någon vänlig själ kan rekommendera?

Sonen var på utflykt med dagis idag. Han åkte tidigt och jag och den älskade maken fick en mysig dag.. vi käka pizza på tu man hand (händer inte så ofta).

I morgon blir det mysmys… och det ska bli så gött så..

Skriver mer då…

Ps. Jag är snart uppe vid ytan!!

3 svar

  1. Härligt att ha ngt att se fram emot.
    En uteservering, vilken som helst, är alltid trevlig. Norr Mälarstrand, Strandvägskajen, Absint vid S:t Eriksplan, på Söder var som helst…stan är underbar på sommaren tycker jag!

    Kram och ha det så bra! 🙂

  2. Håller med Madonnan! Finns hur många ställen som helst i Stockholm! Tag med stora plånboken och hoppas på sol!
    Ha en bra fredag!
    Kram

  3. Stor kram och välkommen, Vännen!

    Hör av dig snart, så vi får boka datum!

    Kram,
    Knytet

Kommentera

