Hur gör man nu då…

Har idag suttit i telefon med bröstsjuksköterskan. Detta blir nog problem för mig…

Jag har alltså en ”ros”. Rosfeber alltså. Inget kul! Det smärtar och gör vansinnigt ont över strålningsstället där jag blev så röd i lördags.

Bröstsjuksköterskan tyckte att jag skulle ta kontakt med vårdcentralen med anledning av mina infektioner och det gjorde jag. Jag har fått tid hos min husläkare denn 19 juli klockan 10.00.. problemet är min sjukskrivning.. för hon trodde inte att någon kirurg ville heltidssjukskriva mig de 19 dagarna som gäller tills jag ska träffa min husläkare.

Jag ska också ta kontakt med sjukgymnastiken och börja med sjukgymnastik. För nu ska jag bli frisk.

Nu ska jag till apotekte och hämta medicin. Återkommer…

Andra bloggar om: , , ,

2 svar

  1. Vilken otur för dig! Usch säger jag bara…
    Men krya på dig också så klart!

  2. Nämen usch …stackars dig.

    Jag har ju nyss ätit två långa penicillinkurer och magen kurkade ihop totalt.
    Har än inte fått tillbaka kraft…jag blir så OTROLIGT trött…

    Krya på dig!!!!

    Kram

Kommentera

