Den där dagen innan barnbidrag

Igår var jag på apoteket. Inte 17 hade jag så mycket som det skulle kosta så jag fick ta det på räkning. Tur är så har man så att man kan göra detta. Så nu knapras det kåvepenin morgon och kväll och så dricks det proviva till.. för magen mår inge bra av detta…

Ringde också sjukgymnastiken. De ska höra av sig när vi kommer hem från Stockholm, för det är inte bra att träna när man går på antibiotika.. speciellt inte i mitt fall, då jag har gjort det så många gånger.. han som jag prata med såg ju hur mycket jag hade råkat ut för och tyckte att det inte var värt att utsätta mig för träning med antibiotika i kroppen.. så vi väntar tills hemkomsten från Stockholm och då har jag ju slutat knapra också….

Nu är det garderobsröjning som gäller…

6 svar

  1. Hallå,,snubblade förbi och fastnade här inne på din sida,,trevlig sida,,passar på att lämna ett avtryck efter mig :)Hoppas ni haft skoj i huvudstaden…Och som sagt det är underbart att pengar kommer i morgon *leR*ha det bäst..

  2. Har varit en dyr månad här med kan jag säga!
    Kram

  3. Bara ta du det lugnt även med garderobsstädningen. Även det är ju träning fast på hemmaplan.
    Kramar om dig!

  4. Hur blev det med Stockholmsresan, Vännen?

    Torpet står med öppna armar helgen 6-8 juli,
    samt 12-14:e… i det närmaste!

    Hör av dig, Pys!

  5. Awesome story it is definitely. I’ve been searching for this content.

  6. Hey very nice website!! Man .. Excellent .. Amazing .. I will bookmark your web site and take the feeds additionally…I am happy to find numerous useful info here within the put up, we need develop extra strategies in this regard, thanks for sharing.

Kommentera

