Färdig!!

Nu är jag klar med urrensning av garderober. 4 svarta sopsäckar blev det. Allt från skor till kläder som inte har använts sen förra gången vi röjde ur garderoberna.

Är samtidigt jättesur på sjukhuset. Pratade med dem i måndags och då skulle de skicka min sjukskrivning. Har fortfarande inte fått den. Hoppas att den kommer i morgon, annars kommer de att få ett mycket surt och elakt samtal från mig på midsommar!!

Så någon sjukpenning lär jag inte få den 25… jag blir så arg!!

En massa ringade har det blivit för mig idag. Bara för att sjukhuset strular med att inte skicka de papper som jag ska ha. Himla tur att man har mål i mun!

Snart är det tid för tågresan till Stockholm. Himla skönt ska det bli…

Andra bloggar om: , , ,

Kommentera

