Bloggpaus

I morron tar jag bloggpaus.

Jag åker ju på semester till den vackra huvudstaden.

Så bli nu inte rädda om ni inte hör något ifrån mig…

Jag återkommer på fredag.

Andra bloggar om: , ,

8 svar

  1. Ha det så trevligt. Vi hoppas väl på fint väder? 🙂

  2. Ta det lugnt, och bara njut av välförtjänt semester.

    ps, kom inte hem och klaga på oss 08:or bara…
    🙂

  3. Hoppas du får en mysig semester. Kram och vi väntar här 🙂

  4. Trevlig resa!

  5. Må så gott under hela trippen!!… o sen med, förstås :o) KRAM från Katja i Sura

  6. Hoppas det är bra i Sthlm, lite otur med vädret bara. Annars har vi ALLTID sol, jag lovar 🙂

  7. tack för att du svatat på mina frågor, i morron ska jag börja äta tamoxifen.
    är så nojjig, man ”kan” få proppar(lätt) livmodercancer mm
    hoppas att du haft det härlig i sthm, att ni haft bra väder.

  8. Grattis till sommarbloggsutmnämningen tjejen!

    KRAM

Kommentera

