Allsången fick inte besök av mig

Nu är jag och resten av familjen hemma.

En resa till den vackraste huvudstaden i världen.

Det regnade på onsdagen så då gjorde vi Armémuseum och Historiska.

Sonen har gått långt och varit jätteduktig.

Jag har bara myst… förra gången vi var iväg så hade jag tankarna på knölen.. men nu visste jag och jag har bara mått så gott så gott…

Livet är en resa.. man vet ju aldrig vad som väntar kring hörnet…

Så nu blommar den röda rosen…

Är lycklig!!

Andra bloggar om: , , , ,

Ett svar

  1. I was just searching for this information for a while. After six hours of continuous Googleing, finally I got it in your site. I wonder what is the lack of Google strategy that don’t rank this kind of informative web sites in top of the list. Generally the top web sites are full of garbage.

Kommentera

