Lite smått nervös

Jag har blivit utvald.. Jag tror nog att jag kan bli Gud också ;o)

Ser man här och läser vad det står så förstår ni mig nog..

Lite nervös är jag. Jag har skrivit mitt blogginlägg redan och det känns rätt så bra. Fast känner jag mig själv, så kommer jag inte att läsa igenom vad jag har skrivit. För då får jag mindervärdeskomplex och så vill jag inte vara med längre. Så det kommer jag inte att göra.

Jag kommer att göra exakt så som jag har blivit tillsagd att göra..

Nu ska jag bara ge mig ut i musikdjungeln och se om jag hittar någon bra musik som jag kan länka till i mitt inlägg….

Nu ska jag snart käka kräftor.. fast inte riktigt än.

Andra bloggar om: , , , ,

5 svar

  1. Grattis! Så roligt, intressant och spännande för dig! Ett stort lycka till från mig och välkommen hem från Stockholm!
    Ha en bra lördag nu!
    Kram!

  2. Så spännande det ska bli att läsa… 🙂

  3. Grattis Pysan!!!!!
    Det ska bli så spännande att läsa 🙂

    Kram

  4. Grattis!
    Ska bli kul att läsa.
    Ha det riktigt gott!
    Kram

  5. Thank you for some other informative blog. Where else could I am getting that type of information written in such a perfect manner? I have a project that I’m simply now running on, and I have been at the glance out for such info.

Kommentera

