Ont och en del smärta

Jag har fått ont i armen och tumörstället igen.. mer smärta än innan jag drabbades av rosen. Jag ska till Sjukgymnasten i morgon och jag får se vad hon säger om det här.

Dessutom ska jag ringa kirurgmottagningen och fråga om man verkligen ska ha ont.. det är snart ett år sedan operation och smärtan har inte försvunnit. Och så är jag orolig för min högerarm.. om det är lymfödem som är på väg eller om det bara är sen rosen. Jag vet att man får så himla ont av rosen.

Sen är det så att min arm ibland domnar och jag känner stickningar i handflatan. Inte i några fingar utan mitt i handflatan.. kneppigt detta. Så jag måste ringa och fråga..

Så det blir väl mer att blogga om imorgon..

2 svar

  1. Många orolig frågor förstår jag…
    Ser fram emot att läsa din blogg!
    Kram!

  2. Titta in i morgon och ser vad som sägs. Kram och hoppas du får en förklaring.

Kommentera

