Nu är jag öm och knölad

Nu har jag fått lite massage på min axel och i armhålan. Jag har en muskelknuta i axeln som kommer att masseras bort.

Jag har fått ligga på brist och fått värmekudde.

Jag har också fått ett träningsprogram och ska iväg på fredag till första träningen. Jag byter om hemma och så ska jag försöka jogga hem sen.. får se hur detta går. För nu är jag igång..

Så ska det promeneras och röra på sig hemma..

Energin.. här kommer jag…

Andra bloggar om: , , , ,

5 svar

  1. Härligt Pysan..
    Skickar massor med positiv energi till dig!

    Kram
    Knytet

  2. Låter kanon!

  3. Så härligt att läsa, energi – ett så vackert ord egentligen!

    Kram 🙂

  4. Oj vad har du fått för energiinjektion :)Kan du smitta mig lite tack!
    Kram

  5. I have learn some good stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting. I surprise how a lot effort you put to make this kind of magnificent informative website.

Kommentera

