Ringde och prata med kirurgmottagningen

Har nu pratat med syster H. För jag ville ju inte bara bli utslängd så där i verkligeheten.. jag vill ha rehabilitering efter min bröstcancer och alla mina infektioner…

Så nu skulle syster H se vad hon kunde göra. Min kirurg är tillbaka och syster H skulle prata med Dr. C i morgon.. för idag opererade hon.

Jag har begärt att få bli sjukskriven på 75% så jag kan börja lite smått med rehabilitering.. så här efter Stockholm så känns det faktiskt som om jag vill börja jobba lite.. måste få upp flåset ju..

Klockan 13 ska jag vara på vårdcentralen och träffa sjukgymnasten för första gången. Så jag återkommer om vad som sägs där.

Nu ska jag leta hund….

Ett svar

  1. Hund, vad festlig, jag pratade just med dottern som köpt hund! De ska hämta den vecka 30. En liten blandras mellan Bijon Havanna och Jack Russel. Vit med bruna ringar runt ögonen och bruna öron. Så jättesöt! De är jättelyckliga!
    Hoppas du har tur och hittar en liten goding du med!
    Kram

Kommentera

