Pust, stånk och skrivkramp

Idag har jag uträttat stordåd.

Jag har varit till AF för inskrivning och himmel vad mycket man måste fylla i där i deras dator. Sen har jag pratat med en kvinna inne i stan över videolänk. Himmel vad tekniken går framåt.. här får man prata med en kvinna 2 mil härifrån på AF.

Så nu har jag en hel del pappersexersis framför mig.. det är intyg hit och intyg dit. Måste också ringa F-kassan igen och det tar jag när jag pratat med chefen. För henne måste jag också ringa.

Allt bara för att jag är sjukskriven på 75% nu…

Jag har också pratat med poolsamordnaren. Så nu står jag på vikarielistan igen. Högst 5 timmar att jobba.. orkar inte med 8 timmar.. vet inte om jag grejar 5 timmar heller.. men det gör jag nog.

Och så på fredag ska jag återigen bli knådad.. längtar redan..

Andra bloggar om: , , , ,

2 svar

  1. Härligt! Steg för steg o snart e vi kollegor 🙂

    KRAM

  2. Mycket att pyysla med med samtidig är du på väg tillbaka nu!
    Lycka till!

Kommentera

