I morgon..

Kommer jag att åka in till stan. Jag ska ju på det där mötet mellan AF och F-kassan för min rehabilitering. Detta är lite skrämmande. Jag mot två myndigheter. Fast jag ska stå på mig och försöka få det jag jag vill. Annars lär jag aldrig komma igen.

Jag håller på att lägga upp en stategi för hur jag ska göra. Och jag har en bra tanke bakom.

För det jag vill göra är så simpelt egentligen.. och annars så kan de boka en tid till psyk direkt.. för får jag inte som jag vill så kommer jag att göra allt för att bli sjukskriven för psykiska besvär…

Jag lär inte kunna jobba heltid.. vet ju inte ens om jag kan jobba 4 timmar som det är nu.. för jag har ont i min högra sida.. och detta gör också att höger arm är lite svår ibland. Det är mycket därför som jag går på sjukgymnastik.

Så spänningen är olidlig… både för det här… och det här

Så nu börjar mina dagar bli inrutade igen…

5 svar

  1. Hoppas det blir som du vill! Lycka til! Är det i dag du skriver på AB? Måste kolla för annars var det väl i morgon!
    Kram

  2. Vad nyfiken jag blir. Fortsättning följer hoppas jag.
    Kram

  3. Då har du i alla fall en garanterad läsare i morgon och fel blir det säkert!
    Lycka till!

  4. Inte behöver det bli du mot dom. Det kan faktiskt bli riktigt bra ibland, jag har suttit med på många rehabplaner som patientens sjukgymnast och sett att både FK och AF faktiskt är bra.

    Om du har en egen plan på hur du ska börja, då brukar man få börja så.

    Lycka till!

  5. Håller tummarna

Kommentera

