Idag sommarbloggar jag på Aftonbladet

Jag finns ju här..

Dessutom är jag ju på förstasidan på nättidningen också…

Jag vet inte om jag är med i den vanliga.. det lär väl visa sig under dagens lopp…

Skriver mer om mina bravader som händer idag… genom att det är rehabmöte med AF och F-kassan idag… som jag också är nervös inför… men det kommer säkert att bli bra.

Jag bloggar på…

Andra bloggar om: , , , ,

5 svar

  1. Tummen upp!
    Kram!

  2. Det var en bra sommarblogg!! Toppen!
    Jag tittar in i bland och gläds så mycket över dina positiva inlägg. Det ger mig hopp. Jag tänker att nästa sommar är det jag som är på väg upp igen! Tack.

  3. You made some decent factors there. I regarded on the web for the problem and located most people will associate with along with your website.

  4. Someone essentially help to make critically articles I might state. This is the first time I frequented your website page and so far? I surprised with the analysis you made to make this actual publish amazing. Fantastic process!

  5. Once again swell piece thanks lots for sharing, keep me posted I will be interpretation more of your posts in the futurity!

Kommentera

