Mötet med AF och F-kassan gick strålande

Så nu har jag en del att göra… men det är bara bra och roliga saker.

Det blir till att sitta i telefon både nu i eftermiddag och under förmiddagen.

Har en hel del att syssla med som inte tar för mycket energi.. för prata i telefon går alldeles utmärkt.

Så nu är det bara solen som saknas… sen är livet på topp…

2 svar

  1. Så skönt att allt gick bra! Mitt internet fungerar inte som det ska så först nu hoppas jag kunna läsa din blogg. Ska bli intressant!
    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram

  2. Hallå pysan!
    Tummen upp för dig på alla sätt….strålande sommarblogg o jättefina bloggar för övrigt oxå!!!
    Du är toppen, stark, välformulerad o fin på alla sätt….vacker oxå (även om det inte är så viktigt)!!!
    jag håller på dig i alla väder….fast jag inte känner dig annat än genom din blogg…tusen styrkekramar!!!!

Kommentera

