Sommarbloggar

Den 5 juli sommarbloggade jag på Aftonbladet. Idag är jag med där igen.. för nu knuffar de för veckans sommarbloggare. Se här!

Blir lite glad att de har mitt jävlar anamma som rubrik.

Så snart kommer min sommarblogg här också. För jag tänker lägga in den här också.

Andra bloggar om: , , ,

7 svar

  1. Du håller minsann på att bli en kändis:-))
    Ha en bra söndag!

  2. Roligt Pysan!! Det är du värd. Och ja, du är ett av världens underverk!

    Kram 🙂

  3. Grattis Pysan det är du värd efter din tänkvärda sommarblogg.
    Kramen

  4. It is truly a nice and helpful piece of info. I’m happy that you just shared this useful info with us. Please stay us up to date like this. Thank you for sharing.

  5. @yerrboiJOSEPH I found my victim http://t.co/gK4uFGIz

  6. This is my third comment here, really cool blog, i rather like it!

  7. Nice blog mate, really appreciate your efforts!

Kommentera

