Mina dagar går åt till följande

Sitter vid datorn just nu.

Idag har jag fått mitt sjukintyg så nu ska jag snart iväg och ta kopior på den så jag kan börja skicka in alla papper som ska in.

Pust och stånk!

Så har jag varit på sjukgymnastiken. Jag har kört mitt träningsprogram först en gång och så fick jag massage då jag har en del muskelknutor som sitter i högra axeln. Det var gött.. sen körde jag mitt träningsprogram en gång till.. och sen småjoggade jag halva vägen hem.. Sen blev det en skön dusch efter detta…

Nu har jag också ringt till skolan.. så nu får jag nya uppgifter så jag kan anmäla mig till tentor etc. Ska bli skönt att komma igång igen.

Igår pratade jag också med Arbetsförmedlingen och f-kassan. Så nu är det på gång där också..

Det är så kul att det händer saker.. och att det rullar på…

Har en del till att fixa då maken har kommit in på universitetet.. Grattis!!

Så nu blir det till att ringa kommunen också.. för sonen måste ha fritids i höst…

Ännu mer att göra.. och fixa och ha sig…

Livet är förändligt..

Andra bloggar om: , , , , ,

4 svar

  1. Så roligt att det händer saker och att läsa är en fröjd.
    Grattis till maken och även till Dig som ska tenta lite 🙂

    Kram!

  2. Ja, men nu går det väl på rätt håll! Trevligt för maken din men även för dig med så klart!
    Kram

  3. Vad mysigt det låter. Alla är på gång och och alla ska utbilda sig. Det blir bara akademiska inlägg här då i höst kan man tro 🙂
    Kram

  4. Visst är det det!Tänk är det samma Pysilutt som skriver dessa positiva ord, som före sommaren?

    Pöss, gläds med dig.

Kommentera

