Skåne tur och retur

Igår rinde jag och fixade fritids till sonen. Så nu är det klart.

Igår fick jag också inloggningsuppgifterna från skolan. Det kallar jag service.

Måste ringa skolan på måndag och påminna om intyg om jag inte fått det i morgon.

Har varit till skåne och hämtat tösen.

Ska in med en del papper i morgon.

Måste också påminna chefen om att jag jobbat där. För snart skriker AF på mig.

Orolig för min arm då jag läst något dumt, som jag nog inte skulle läst. Lite orolig om metastaser… fan…

Skriver en reseskildring här. Om vilka människor och vilka samtal man kan höra när man åker tåg genom vårt avlånga land..

Annars är det lugnt…

Jävla knöl.. jävla sjukdom.. jävlar anamma..

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Ett svar

  1. Great website. Plenty of useful information here. I’m sending it to a few pals ans additionally sharing in delicious. And obviously, thanks in your effort!

Kommentera

