Läste en sak och mår skit

Igår läste jag en sak på ett ställe.

Mina tankar blev skit för mig. Jag har sovit dålig. Ångesten biter sig fast.. Fan!!

Tanken på metastaser dyker upp hela tiden. Genom det jag läste så blev jag rädd…

Jag ska som tur är på återbesök till min kirurg och jag ska då ta upp mitt problem. För detta gör att jag mår som jag gör, just nu.

Är rädd!

Vill få en ordentlig undersökning av min kropp. För det behöver jag.

Usch!

Jävla knöl.. jävla sjukdom.. jävlar anamma..

Andra bloggar om: , , , , , ,

10 svar

  1. Tycker att du ska ringa till Bröstcancerlinjen eller till sjukvårdsupplysningen direkt.Vet inte vad du läst, men du ska inte snurra in i tankar när det äntligen börjar se ljust ut.

    Love

  2. Håller med föregående talare. Du ska inte vänta och oroa dig i onödan. Det tär för mycket på kroppen och på dina krafter som du behöver såväl!
    Kramar!

  3. Usch, sådana tankar är inget kul. Ring o ventilera redan nu. Håll inte inne med det, då bubblar det bara inombords!

    Tänker på dig
    kram från en nyvaken syster

  4. Jag har pratat med kirurgmottagningen. De skulle se om de hittade en tid som passade kirurgen. För de tror att det jag har är smärta av tamoxifenen och strålskador. För jag har gjort två skiktröntgen och där syns inget. Och genom att jag har ont i hela revbenet, inte på en viss punkt, så är det till 90% skador efter strålningen. Så nu ska jag se om jag kan få igenom att jag är strålskadad.

    Kram Pys

  5. *kramar om*

  6. Bra att du ringde dem!
    Kramar

  7. Hittar inte riktigt orden, men kram och bra att du ringde kirurgmottagningen.
    Skönt att siktröntgen inte visat något!

    Var rädd om dig!

  8. Ville bara säga kram och kämpa på. Sköt om Dig !

  9. Min tvillingsyster kämpar precis som du, med oro, ångest och smärtor, har troligen ett recidiv nu! Jag tycker att ALLA ni bröstcancerop.kvinnor är kämpar! Jag håller alla tummar jag kan för er alla, håll gärna era för min älskade syster! Kram Lena

Kommentera

