Aftonbladet och det där med anonyma kommentarer

Nu har jag fått en anonym kommentar igen (#4).

Jag bloggar om min bröstcancer och det kommer jag att fortsätta med. Här på WP är det skönt för här slipper man de där anonyma kommentarerna som får härja fritt på Aftonbladet.

Det är synd att det är så. För själva bloggverktyget är bra på AB-bloggen.. men så kommer det en sån där liten anonym kommentar. Och jag lär aldrig få veta vem det är som har skrivit den.

Tydligen är det någon som lider av PMS, eller helt enkelt har en dålig dag och hoppas att min dag ska bli likadan. Fast mig sänker man inte så lätt. Inte nu längre. Hade det varit för ett år sen så hade jag nog blivit ledsen.. men nummer så är det en del av vardagen att få anonyma kommentarer.

Så nu vet jag inte om jag kommer att fortsätta där..

Andra bloggar om: , , ,

6 svar

  1. Tråkigt! Men varför fortsätter man att läsa en blogg om man ska kommentera negativt… Oj, vad det finns märkliga människor! Men stå på dig för vi är säkert många som tycker det du skriver är väldigt angeläget och att det berör!
    Kram!

  2. Hejsan!
    Det där med anonyma kommentarer är ren ”skit”!!!
    Om man inte kan stå för vad man skriver, då ska man inte skriva alls anser jag…..
    Hoppas du fortsätter skriva, för du har så mkt att ge …både till dem som har drabbats av bröstcancer och oss (hitills) friska!
    JAG tror, att de som skriver anonymt o klagar, bara vill jävlas eller är allmänt omogna o trista personer!
    Visst kan man ha en annan åsikt än den vars blogg man läser…men då håller man en hövlig o saklig ton, dessutom står man för vad man skriver…..
    Stä på dig tjejen…du behövs….kramar Ia

  3. Du e större än att låta någn anonym liten skit bestämma var du ska blogga! Du va ju en av sommarbloggarna! Du är en Ab profil!
    Stanna och ge inte efter för anonyma fegisar

    Puss

  4. hej jag hittade din blogg i förra veckan och har dig som favorit nu! Jag beundrar människor som vågar tala om hur det verkligen känns! Den anonyma komenteraren har förmodligen själv stora problem men vågar inte konfrontera dem!! Stå på dig och skriv det som du känner! Och du ska verkligen fortsätta på blogga på ab tycker jag du behövs! kram

  5. Du vet att Du är bra och det är en tillgång. Folk som skriver anonymt och elakt…bara att strunta i. Precis som du gör, det finns en orsak…att de mår dåligt, har PMS eller så *L*

    Kram och ha det fint idag!🙂

  6. Det är trist med folk som måste skriva sånna kommentarer. Stå på dig bara och strunta i vad dom skriver. Jätte bra blogg förresten🙂

Kommentera

