Nu är nästan allt fixat

Alla intyg är inskickade, förutom det jag fick igår.

Börjar jobba den 6 augusti klockan 10.00. Ska bli så skönt!!

Så nu vet jag inte hur mycket jag kommer att kunna blogga. Fast jag vill ju kunna fortsätta. Jag vill uppdatera bloggen så fort jag vet något. Får se vad som händer.

Nu ska jag surfa vidare

Andra bloggar om: , ,

5 svar

  1. Skönt att allt är klart och förstår det ska bli sköt att återgå till det vanliga. Men glöm inte bloggen helt!

  2. Hej!
    Vad glad jag blir när jag läser att du nu fortsätter med ditt liv!!! Du är en kämpe Pysan…..
    Tänker ofta på dig….kramar!

  3. Så roligt!

    Grattis. Kram:)

  4. SÅ glad för din/er skull!
    Det vet du…

    Tack för stödet i går.
    Nu är min ”blåslagna” Älskling hemma på Torpet,
    dock tyvärr inte LillFindus.
    Jag hoppas få hem den lilla Skiten i morgon om allt är OK.

    Kram
    Knytet

  5. Terrific paintings! This is the kind of information that are supposed to be shared around the net. Shame on search engines for no longer positioning this publish higher! Come on over and discuss with my site . Thanks =)

Kommentera

