Lilla blogg vad jag har försummat dig

Fast det blir så när tösa är här… Jag hoppas att du förlåter…

Idag är en sorgens dag.. Lilla Findus finns inte mer…

Den där lille.. som föddes på makens byxor en januarimorgon.. mitt under strålningstiden.. Den där lille grå.. som fick namnet Findus.. fast det var en hon.. För hon såg ut som Findus..

Findus som bodde på torpet.. hon Knytet och Nicklas.. där hon lekte i träden och kände varmt gräs under tassarna.. övervakad av Gizmo.. stora syrran… Hon som talade om för Knytet att det var något som hänt…

Den där lilla grårandiga.. som var så lik sin mor… Hon är borta…

Knytet och Nicklas.. mina tankar är hos er…

Andra bloggar om: , , , ,

3 svar

  1. Tack för att Du är Du, Pysan…
    Jättestort tack för hur Du bemötte mig i går,
    när jag lämnade beskedet.

    STOR
    Varm
    Kram.

    Knytet

  2. Så tråkigt. Det är alltid så svårt att mista djur…

  3. Stor Kram,

    Knytet

Kommentera

