För ett år sen…

.. låg jag nyopererad på sjukhus.

Det är nämligen idag just precis ett år sen som jag opererade bort mitt högra bröst.

Jag har alltså varit en bröstad i ett år idag.. och det firade min kropp med att få rosfeber igår…

Så nu käkar jag heracillin och kan inte gå till jobbet…

Trist men sant….

Jävla knöl.. Jävla sjukdom.. jävlar anamma…

Andra bloggar om: , , ,

2 svar

  1. Krya på dig snabbt nu.. Bra med lite jävlar anamma.
    Kram på dig:)

  2. Älskade lilla Pysan!

    Bort med den förbannade ”Rosen”!
    När kan du få ett nytt Bröst?
    Hur fungerar vårdens gång i frågan?

    Jag har en hälsning från Gizmo:

    ”Mjau på dig Originalmatte! I dag tog jag en stor, fet, svart råtta!!!
    Det var i morse, vid fyratiden.
    Jag blev så lycklig och stolt så jag hoppade in genom Nya Mattes och Husses sovrumsfönster och visade Matte på hennes kudde!
    Hon blev JÄTTESTOLT över mig!
    Jag har hört att du är lite ledsen och sjuk, så jag tänkte att jag kanske kunde skicka en stor, fet, svart råtta i ett paket till dig, om jag hittar en ny i natt?
    Så kanske du blir Frisk och Glad igen??”

    Mjuk Tass
    i din Panna,

    Gizmo

Kommentera

