Nu blir jag helt och hållet en WPare

Jag är så trött på att Aftonbladet inte kan uppdatera sin blogg. Man kommer inte in.. har man tur och kommer in och skriver ett inlägg och så trycker man på publicera så kommer det fram att det är ”too many connections”. Det är bara att skriva om hela sitt inlägg igen. Vilket gör att man blir sur och less.

Så nu kommer jag bara att skriva här… bara här…

I alla fall tills dess att det har löst sig på AB-blogg.. (som är så stolta att de är den största bloggen i Sverige)…

Andra bloggar om: , , , ,

6 svar

  1. Expressen som jag bloggade på innan och har en blogg på hade ju från och till väldiga problem. Här på WP tycker jag att det oftast fungerar väldigt bra!

  2. Ja, znogge.. det funkar här hela tiden. Jag har aldrig haft problem här. Till saken hör att många är så less på aftonbladets blogg att många söker sig hit. Vet inte om det blir problem här då…

    Kram Pys

  3. Förstår dig helt och fullt! Har börjat tröttna jag med! Men jag ger det en chans till sen får vi se…., kanske lägger ner bloggen helt och hållet i stället!

    Kram/C

  4. Hej Pysan! Har ofta läst din blogg på aftonbladet. Även jag börjar röra mig till wordpress. Tycker bara att det är svårt att surfa runt bland bloggarna här. Men, jag kanske lär mig.
    Hoppas du bara blir starkare och starkare. Läste att du börjat jobba. Roligt! Ha det bra

    Besökarens Öga/Miragen

  5. Char-lotte: Du får inte lägga ner din blogg.. den är bra.. hjälper mig….

    Brason: Jag surfar inte runt så mycket här. Jag läser de som ger mig kommentarer och därifrån fortsätter jag bland de bloggare de har på sin blogg….

    Kram Pys

  6. I am happy that I noticed this web blog, just the right information that I was searching for!

Kommentera

