En bra dag och så är det faktiskt Fredag…

.. vakna tidigt av väckarklockan… gillar inte att stiga upp tidigt. Jag är absolut ingen morgonmänniska.. Den älskade maken gick upp och satte på kaffe.. själv hade jag inte klarat det idag.. för trött…

Så började jobbet klockan 07.00. Vanliga rapporten och så tid att kavla upp ärmarna och sätta igång. Gick smidigt, vilket jag inte trodde, för jag sov dåligt inatt…

Nu är jag hemma, ska lägga mig och sova så fort den älskade maken kommer från systemet. För ikväll ska det drickas lite öl och vi ska ha vårt traditionella mysmys. Det är så varenda fredag.

Skulle ju på klassfest, men inser min begränsning. Jag orka inte åka de där 40 milen och sen gå ut och så åka hem dagen efter. Blir för mycket för min kropp. Så jag stannar hemma. Lite ledsen är jag… fast jag får foga mig i mina besvär.

Tumörstället är inte rött längre. Vilket betyder att mina piller hjälper. Stora är de och inte helt lätt att svälja. Jag kan dela på dem, men avstår gärna då de smakar pekka.

Regnet hänger i luften. Det blåser lite kyligt. Fast jag är glad ändå…

Andra bloggar om: , , , , , , ,

5 svar

  1. Trevligt fredagsmys!
    Kram

  2. znogge: Japp.. det ska jag ha… mysmys med familjen.. veckans höjdpunkt!
    Kram tebax

  3. Så bra att ta det lite lugnt också. Och piller som hjälper är bra piller! Ha det så mysigt i helgen🙂

  4. Kram och mys på!

    Knytet

  5. Madonnan: Det har du så rätt i…

    Knyt: Ja.. vi hade mysigt…

    Kram Pys

Kommentera

