Måndag kväll

Jag klarade av dagen. Fast det känns i armen nu..

Först jobba mellan 7-13.30 och sen hem.. tog en runda på nätet och så byte jag om. Iväg till sjukgymnasten. Körde mitt program en gång och sen så gav hon sig på och masserade min skuldra och axeln. Muskelknutorna är borta nu. Men det finns en del ömma punkter fortfarande. Så dem berarbetar hon som jag vet inte vad.. ömmar gör det… men efteråt så känns det så himla skönt.

Så hem.. hoppade in i duschen.. ringde yngsta tösen och så käkade vi pizza.

Sen tog vi en liten promenad hela familjen. Vi har sett ut sonens ryggsäck.. han börjar ju skolan på onsdag. Så då ska jag se om jag kan få ledigt. Ska prata med chefen i morgon.. det är sista gången som man kan följa någon till skolan för första gången.. och sonen är lite stissig… han ser verkligen fram emot att få börja skolan…

Jag sa till honom att han skulle njuta imorgon.. för det är sista gången som han är en fri man….

Nä.. nu ska jag svara på kommentarer och sen väntar Harry Potter på mig i sängen..

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Kommentera

