I morgon börjar allvaret

För då börjar sonen skolan.

Den älskade maken åker iväg med honom i skolbussen och jag cyklar till skolan. För jag har fått ledigt i morgon. Jag kommer att följa med och det ska bli jättekul och intressant. Sista barnet som börja skolan.

Jobbet idag fungerade mycket bra.. fast jag fick springa som en galning… för vi har en tjöt…

Annars så går livet sakta men säkert framåt…

Jag mår bra.. Jag skiter svart… och jag äter mina heracillin… så jag kommer att överleva även denna penicillinkur…

Ha det gött alla nu

Andra bloggar om: , , , , , , ,

7 svar

  1. Skönt att höra att allt är bra. Hoppas det går bra för sonen i skolan. Minns att jag var spänd som en fiolsträng första skoldagen, men överlycklig. *L*

    Stora, varma kramar från mig

  2. I morgon börjar skolan här så då startar vårt allvar! Samtidigt ganska skönt tycker jag!
    Kram!

  3. Blir glad att läsa…Ha det bra i vardagen! 🙂

    Kram!

  4. O va härligt med skolstart! Inte dags för min son än, men han har börjat i 5-års gruppen på dagis o det är STORT vet du!!

    Skönt att allt går bra på jobb

    kram

  5. Härskarinnan: Han kom och kröp ner hos oss klockan 05.00 i morse… sen ringde väckarklockan kl. 06.00..
    Det har gått jättebra…

    Znogge: Ja, skönt med rutiner igen…

    Madonnan: Du också…

    Soulsister: Ja.. femårs är också jättestort….

    Kramar till er alla Pysis

  6. du glöm inte att hämta maken från fritids efter skolan..

  7. Barbis: Fan.. jag måste ringa kommunen om maken.. det har jag glömt i hastigheten…. fan också… *asg*

    Kram Pys

Kommentera

