Uppdatering av mitt liv

Igår jobbade jag mellan 7-13.30 och likadant idag. Det är kul på jobbet.. många glada skratt blir det.. för det skrattas med.. inte åt…

Har fått operationstid. Den 10 september 08.30 skall jag opereras. Håll tummarna för mig då… Vad jag ska operera.. det talar jag om när det är gjort.. för jag tycker att det är pinsamt värre nämligen…

Sonen har varit ledig från skolan idag, för de går bara varannan dag nu de här två första veckorna. Smidigt. Igår var han tydligen stissig innan han åkte iväg. För han skulle åka skolbuss första gången själv.. både till och från skolan.. När sonen klivit på så kom det en äldre kille och satte sig vidsidan om sonen.. och så hjälpte han honom.. vart han skulle stiga av och så.. snacka om bra kompisar… Fast skolan jobbar tydligen mycket med det här att man ska hjälpa varandra.. de stora ska hjälpa de små och så…

Har varit på apoteket idag och hämtat nya tamoxifen. Fick en annan sort. Så nu kan jag inte fortsätta att fylla på mitt torn. Så nu vet jag var jag ska beställa dem i fortsättningen.. att jag vill ha dem från NORDIC och inte från Merck. Fast de från Merck är mindre…

Så nu måste jag testa de här i hundra dagar..

Ha det gött… nu är det ta mig fan helg.. SKÅL!!!!

Andra bloggar om: , , , , , , ,

7 svar

  1. Skål på dig!*lyfter kaffekoppen* Jobbar hela helgen och skall krypa till kojs!
    Ha en fin helg!

  2. Rubinum: Jag har jobbat må,ti,to och fredag.. ska vara ledig i helgen.. sen nästa vecka jobbar jag må,ti,on, ledig to, jobbar fredag och söndag… Tuffa dagar… blir det.. uppe i 8 timmar….

    Kram Pys

  3. Fullt upp alltså..förstår att sonen blir pirrig av att åka själv, stora blir de så fort. Och bra att få opererat vad det nu är…men ingenting är väl pinsamt egentligen..Något man gör för att det ska bli bättre..

    Kram till dig du kloka🙂

  4. Visst är det viktigt att kunna skratta på sin arbetsplats! Lycka till med din operation. Så pinsamt kan det nog inte vara men skönt att får det åtgärdat i varje fall!
    Trevlig helg!

  5. Madonnan: Ja, här finns inga döa minuter… fast jag tycker att det som ska opereras är lite pinsamt…

    Kram till dig också… du kloka..

    Znogge: Ja, det ska bli skönt att få väck det… och jag tycker att det är lite pinsamt…

    Kram Pysis

  6. I actually wanted to compose a note to be able to appreciate you for those lovely steps you are writing at this site. My incredibly long internet research has at the end been rewarded with useful suggestions to share with my best friends. I ‘d claim that many of us readers actually are extremely endowed to exist in a very good site with so many marvellous individuals with valuable tactics. I feel very privileged to have come across the site and look forward to plenty of more enjoyable minutes reading here. Thank you again for all the details.

  7. Hi there, I found your blog by way of Google at the same time as searching for a related subject, your site came up, it seems great. I’ve bookmarked it in my google bookmarks.

Kommentera

