Jag fixade att jobba

Jag fixade att jobba 8 timmar… jag klarade av det… jippikayey… fatta vad glad och lycklig jag känner mig…

När jag kom hem stod maten på bordet… så det var bara till att vräka i sig…

På jobbet så käkade vi smörgåstårta, för en av SSK slutar idag.. så hon var jättegullig och bjöd på den…

Så en lyckad dag!

4 svar

  1. Men hejsan på länge! Finns det en hel uppsjö av olika tamoxifen eller? Mina heter Nolvadex och tillverkaren Astra Zeneca.Man kanske borde undersöka lite och kolla vad det finns, men de har väl samma funktion och är lika verksamma hoppas man ju! Kram

  2. Gunsan: Ja.. det är ju det verksamma ämnet som är det viktiga.

    Kram Pys

  3. Grattis till en heldag på jobbet!

  4. Znogge: Tackar så himla mycket…

    Kram Pys

Kommentera

