Igår och idag

Fixade hela dagen igår. Va skönt det var. Det gick som på räls hela dagen.

Jag fixade sjukgymnastiken.. jag fixade mina telefonsamtal.. och jag fixade att jobba mellan 12-21. Inte helt fel. Glad och lycklig….

Kom hem och såg ”Morden i Midsomer”…

Fast jag hade en mycket långsökt idé om vem mördaren var… och naturligtvis så stämde det INTE…

Läste sen ett kapitel om Harry.

Maken gjorde en rolig sak igår. Han har ju börjat plugga på universitetet. Han åkte till stora staden och deras bibliotek. För att låna böckerna han behövde. Blev sur för att de inte fanns. Kollade med vårat lilla bibliotek.. där fanns alla utom en… så han hade inte behövt åka till stora staden igår… *asg*

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

5 svar

  1. Det går framåt med andra ord! Skönt!

  2. Vilken härlig läsning. Du är fantastisk, Pysan. Tänk att jag följt med hela din resa och ser detta nu. Vad glad jag blir.
    Kramar i massor till dig och familjen

  3. znogge: Ja, det är så kul så.. himla glad att det går framåt…

    Syster: Ja.. det har varit en resa… Får väl se vad slutmålet blir.. för det vet jag inte än…

    Kram Pys

  4. Härligt att du känner att du klarar allt! Och snöpligt med bibblan, men tur han hittade böckerna iaf.

    Stor kram och ha en bra dag!

  5. Härskarinnan: Ja.. jag har fixat 8 timmar idag också..

    Så nu är det bara två dagar kvar.. sen kör jag själv.. så nu hoppas jag att de ringer….

    Kram Pys

Kommentera

