Mat och födelsedag

Sonen fyller 7 år idag. Det firades riktigt rejält. Då det också är matfestival i Skövde.
Sonen ville åka iväg, så det var bara att göra detta…
Käkat gott och druckit någon öl. Dessutom tog vi lite lotter och hade en del vinster med oss hem. Förra året var jag också där.. fast då iklädd peruken… så livet går framåt…
 
Möte min kurator och nu ska hon hjälpa mig med att anmäla den där doktorn som var på akuten. För så får man inte göra. Jag tycker så synd om dem som kommer efter mig och får samma bemötande som han ger en… eller bristen på undersökningar…
Dessutom kommer jag att skriva till patientnämnden.. för det som hände mig…
Sen får vi se vad som händer. Jag tollererar inte den behandlingen som jag fick och det gör inte vårdcentralen här i byn heller.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen. Tänkte läsa lite innan jag somnar. Har varit en omtumlande dag…

Andra bloggar om: , , , , , , ,

4 svar

  1. Ett jättegrattis till sonen!!!!!

    Man ska alltid anmäla om man tycker att man behandlats fel. Jag anmälde min läkare som var väldigt nonchalant när jag fick min cancer…idag är han omtänksam och noga.

    Kram

  2. Rose-Marie: Ja, bara det att han får förklara sitt beteende. Då får han nog en tankeställare.

    Det är det jag vill att han ska få.

    Kram Pys

  3. Ett grattis till sonen från mig med! Hoppas han blev nöjd med firandet!
    Ha en bra söndag!

  4. Znogge: Ja, han var nöjd…
    Jag jobbar till 16.00.. och sen ska jag slappa….

    Kram Pys

Kommentera

