Hm… nyfiken

Har mer sidvisningar per dygn än kommentarer.

För jag får bara en handfull kommentarer.

Är ämnet svårt att kommentera?

För vad jag förstår så läser man…

Det räcker med en liten kommentar….

Har mina flitiga kommentatorer.. de som alltid skriver en kommentar..

Hade varit kul att se vilka det är som är här inne och läser..

Nyfiken på vem alla de andra är…

Ha det gött

Andra bloggar om: , , , ,

15 svar

  1. Hej
    Jag är ny med min diagnos och har återuptäckt din blogg (läste lite förra året i AB). Det känns nu rätt viktigt för mig att höra om andras upplevelser av bc.
    Har startat en egen blog som jag inte riktigt vet om jag ska fortsätta med, men jag tror det. Jag lovar att kommentera mera när jag läser hos dig!

  2. Wp liknar int Abs blogg, där man bara kommenterar för kommenterandets skull.Är nog därför.Jag trivs bra med att veta att folk läser bloggen.

    Ha en bra arbetsvecka du kämpe!🙂

  3. Lena: Ja. jag har nu varit inne och läst hos dig.. Fortsätt blogga. Det har för mig varit en bra terapi.

    Vb: Det har jag förståt att inte denna bloggen är lika kommentarsrik som den på AB. Fast lite nyfiken blir man på vem som är inne och läser och varför de gör det…
    Jag läser ju din också..

    Kramar till er båda i överflöd🙂

  4. kometerar sällen numera, vet inte varför men är inne varje dag o kollar.
    ha en bra dag kram lotta

  5. Kommenterar du själv vartenda inlägg du läst? Skriver du för din egen skull eller för att få kommentarer? Visst vill vi alla få respons på det vi skriver -eftersom vi gör det ”offentligt” – men är det den viktigaste anledning till skrivandet?
    Inte elakt menat, jag bara funderade på hur du själv gör och vad man har rätt att ”begära” av andra.

    Hoppas dom ringer in dig på jobbet som tokar, och lycka till med allt!:)

  6. Jag kommenterar inte heller, får väl för mig att vad jag tycker kanske inte är så märkvärdigt. Började jobba idag halvtid efter 8 månaders sjukskrivning (bc) ”syns” på cancertjejer.
    Men jag tror nog att bloggarna gör stor nytta speciellt för nydiagnosticerade, det var det första jag läste om bc när jag fått min diagnos.

  7. lämnar ett avtryck=)

    ha en bra dag

  8. Lotta: Du har förstått vad det var jag ville. Jag är jätteglad för alla som läser.. men man blir nyfiken på vilka det är som läser.

    Jenny: Nä.. jag kommenterar inte alltid alla kommentarer. Däremot bruka jag gå in och läsa vad den som kommenterat mig skriver om. Ibland lämnar jag en kommentar. Jag skriver för min skull. Fast jag är nyfiken om det är många som läser den för att de själva har cancer.. eller bara är nyfikna… Jag måste skriva av mig.. nu händer det mycket till hösten igen..

    Effie: Jag kommer att fortsätta blogga om min bröstcancer. För jag har fortfarande inte fått någon ny tutte. Synes på ”cancertjejer” helt klart..

    Mela: Alltid trevligt med ett avtryck..

    Kramar till er alla
    Pys

  9. Hej Pysan!
    Jag tasssar förbi här……
    Kram Zakyntos 2

  10. Hejsan svejsan! Jag går ganska ofta in och kollar om du skrivit några nya inlägg, så jag är nog skyldig till några x-tra sidvisningar och få kommentarer. själv känner jag att man ”tränger sig på” ibland med sina kommentarer,men det är roligt att du alltid svarar. På tal om att du mår dåligt av dina tabletter. Jag frågade min doktor på mitt återbesök om det fanns alternativ till tamoxifenet om man inte mådde så bra( tänkte på vad duskrivit) och det sa han att det fanns. Vet inte vad, för jag utvecklade inte ämnet vidare. Men det kanske är något att fråga din doktor om! Kram Gunsan

  11. Zakyntos 2: Alltid trevligt med besök.

    Kram Pys

    Gunsan: Ja, det ska jag ta upp nästa gång jag är där. Det där med tamoxifenen. Känner du att du bara tränger dig på så ge bara en kram. Då ser jag att du varit inne…

    Kram Pys

  12. Brukar kika in här med jämna mellanrum… Så nu ger jag mig tillkänna och säger hej!😀

    Kram!

  13. Carro: Så trevligt med en till..

    Kram Pys

  14. Hejsan… har googlat på ALLT jag kan hitta ang. bröstcancer, en väninna som nyligen fick tråkigt besked 31 år och en ELAK brösttumör Her2positiv så i tisdags började hon med cellgifter och än så länger mår hon bra MEN vi vet ju att hon tyvärr INTE kommer att må bra inom kort. 18 veckors cellgift + 5 veckors strålning tror jag hon skall gå igenom…
    Tacksam för din blogg… behöver läsa MASSOR om detta..
    Ha en super trevlig fredagskväll.. önskar Jessica…

  15. Jessica: Jag har skrivit om allt… från FEC behandling och strålning till alla infektioner jag har haft efteråt.

    Om du vill eller din vän vill maila mig så går det bra på följande adress: vem_e_vimsig@yahoo.com

    Kram Pys

Kommentera

