En bra idé

Detta tycker jag är en bra idé. Det kan få en bröstcancerdrabbad kvinna att få nya tag. Det kan stärka en och att få lov att känna att allt inte är av ondo.

Just en sån här liten sak kan göra att livet plötsligt blir så mycket mer än bara cancer. Som förgyller vardagen.

Andra bloggar om: , , , , ,

7 svar

  1. tacxkar för tipset, ska gå in o kolla efter kaffet ögonen funkar inte innan.
    ha en skön dag! här skiner solen.
    kram

  2. det är en bra sida!

  3. Lotta: Har du vaknat än?

    Solen skiner här också…

    Kram Pys

    Alice: Ja… det var ju det.. och därför tipsade jag om den..

    Kram Pys

  4. ja, vid typ 11 har jag vaknat till liv. men hallå! vilken tid på dygnet går du upp 05.00 det är ju mitt i natten.
    nästa vecka ska jag arb träna kommer att gå i ständig nattmössa! go kväll…..

  5. Nä.. jag var inte uppe klockan fem i morse… det där skrev jag på morgonen.. men inte fem…

    Kram Pys

  6. Tittar bara in och önskar dig en trevlig helg efter veckans slit och släp!

  7. Znogge: Detsamma önskar jag dig.

    Kram Pys

Kommentera

