Oj! Upptäckte en sak

Jag såg namnet på han som hade bakjour när jag var på akuten…

Det är han som ska operera mig på måndag.

Nu är jag skraj!!

Undrar om jag ska ta upp det med honom eller inte. För att ifrågasätta min vård.

Fortsättning lär följa om detta.

Andra bloggar om: , , , , ,

6 svar

  1. Ojdå.. Men det går bra iaf ska du se. Kram:)

  2. Hoppsan! Det var kanske inte så lyckat för dina personliga känslor men det går garanterat bra!
    Kram!

  3. Madonnan och Znogge: Jag är inte orolig inför op. Jag har inte anmält än.. men vad händer när han märker det?

    Lär få höra på måndagkväll.. om jag orkar skriva..

    Kram till er båda..
    Pys

  4. Bra att du inte är orolig. Ser fram emot att få läsa sen då. Kram:)

  5. Tja, du får väl låta honom operera först…och anmäla sen..=)
    Men ärligt talat…det är ju inte säkert att han är en dålig kirurg, även om han ställer fel diagnos ibland!
    Tror jag vet vad du ska opereras för….borde ju inte vara genant…men visst ÄR det???
    Puss tjejen….

  6. Madonnan: Ja.. det kommer.. Och jag är inte orolig. För han såg mig inte. Han var bakjour och läser man min journal så står det lite saker i den som inte stämde när jag väl kom till röntgen. Undrar om man måste bli sjuk först, innan man får vård? Alltså symtom på något ger inte en lungröntgen.. utan den får man sen.. och då har man en varhärd i vänster lunga och lunginflammation och vätska i höger… hm?

    Ia: Ja. Han får göra det. Han såg mig inte.
    Pinsamt.. Ja, det är det…

    Kram till er båda
    Pys

Kommentera

