Operation i morgon

Jag åker tidigt med bussen.

Jag kommer att opereras, utan att bli sövd. Så det är bara lokalbedövning.

Ska be om recept på panodil, då jag tror att jag kommer att ha lite ont efteråt. Det verkar mest logiskt liksom.

Har haft lite metastastankar. Och de har med att jag ska till sjukhuset på tisdag och skiktröntga mina lungor för tredje gången inom ett år. Så innan jag får svar lär tankarna smyga omkring inne i hjärnan på mig. Hoppas att jag får ett snabbt svar på röntgen.

Nu ska jag städa. För det behövs. Förstår inte att det kan bli så mycket skräp på så kort tid.

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

4 svar

  1. Lycka till med operationen. Håller tummarna för att allt ska gå bra!
    Kram

  2. Ja.. jag får ju se honom då.. han som inte ansåg att jag behövde någon akut röntgen.. och på tisdag ska jag in på kontroll av det han inte ansåg vara akut. Undrar om varhärden är kvar?

    Kram Pys

  3. Håller tummarna för dig och skickar en stor, varm kram!

  4. Härskarinnan: Gulle dig… kramas tillbaka..

    Pys

Kommentera

