Uppe innan sola gått upp

Sitter här.. ska nu dricka kaffe.

Sen ska jag fixa till mig.

08.10 tar jag bussen… Till sjukhuset.

Vet inte när jag är hemma, men rapport kommer så fort jag bara kan…

Andra bloggar om: , , , ,

5 svar

  1. Lycka till!
    Kram

  2. Hejsan. Hoppas allt har gått bra, och att du inte har allt för ont. Kram Gunsan

  3. …har hamnat på din blogg utav en händelse och läser den varje dag! Jag tycker du är mycket stark och önskar dig verkligen lycka till idag!

    Kram
    Elisabeth

  4. Hej Pysan!

    Vi är två ssk studenter från Mälardalenshögskola. Vi har tänkt att skriva en c-uppsats kring bröstcancers patienters upplevelser. Vi har läst din blogg och tycker att du är så stark kring din bröstcancer. Vi undrar om vi får använda din blogg för att kunna beskriva hur en bröstcancer patient upplever sin sjukdom? Hör gärna av dig på mailen för att ge ditt godkännande. Vi önskar dig lycka till idag! Mvh/ Ida och Stina

  5. Znogge: Nu är jag hemma.. kommer snart att uppdatera bloggen.

    Gunsan: Jag har ONT!!!

    Elisabeth: Alltid trevligt med att få veta vilka det är som läser mig.

    Ida och Stina: Skriv ett mail till vem_e_vimsig@yahoo.com så jag kan svara på det som ni begärt.

    Kram till Er alla
    Pys

Kommentera

