Dagen idag

Idag är en fin dag. Har varit ute och gått med den älskade maken. Vi gick en lång runda och funderar starkt på att ge oss ut på cykeltur med sonen i eftermiddag.

Tankarna är inte lika mörka som de var igår.. men visst finns skräcken kvar… skräcken på att de ska hitta något nytt i lungorna på mig…

Kan det vara så att läkarna döljer något för mig… Tanken finns där och jag tror aldrig att jag riktigt kommer att kunna lita på läkare längre… inte till 100% i alla fall….

På vägen hem gick vi in på bibblan.. och lånade lite böcker. En fin service att kunna låna böcker som man vill läsa men inte äga… så nu har vi lite att läsa igen…

Handlade lite mat. Idag blir det makens goda fisksoppa… med bröd stekt i smör till… mumsigt värre….

Räknade gräsändor i kanalen.. det där med ändorna är kul.. förr fanns det inga gräsändor här.. men nu är det en hel armada. 139 stycken fick jag det till.. undrar om jag ska börja föra andstatistik.. som de vid Hornborgarsjön gör med tranorna?

Andra bloggar om: , , , , , , ,

12 svar

  1. Låter bättre idag, bra!

    fisksoppa med smörstekt bröd låter gott, vill du dela med dej av receptet? Eller han kanske jag skulle skriva? 🙂

    Kan mejla det till mej om du inte vill lägga det som kommentar.

  2. Skönt att du känner dig bättre tillmods idag! Jag förstår din oro! Meeeen, du ska se att allt kommer att vara bra!!

    Kramar/C

  3. Habeascorpus: Du har mail.

    Char-lotte: Ja.. jag känner mig bättre.. solen har lyst och det är bara att förstå.. att jag inte får svar än.. men det kommer…

    Kramar till er båda
    Pys

  4. Tack. Å jag som minuterna innan var inne här och kollade, ska kolla mejlen nu. ha det🙂

  5. Va, heter det ändOr i er landsä-n-d-a?*asg*

  6. Här hittade jag en användbar länk kanske:
    http://www.laredoute.se/ListPage/ListPage.aspx?CategoryId=20269
    🙂

  7. Vb: japp.. glad att någon märkte vad jag skrev.. *s*

    Kram Pys

  8. Vb igen: Vilken länk.. den sparas… wow.. mycket finare än vad jag har hittat innan…

    Kram Pys

  9. solskensdag idag oxå. kram lotta

  10. Lotta: Ja.. när det gäller cancern.. annars inte… jävla f-kassan strular och jag får inte tag på dem… bläää

    Kram Pys

  11. Håll ut!!! Drick fler öl och ta fram statistiken över änderna – du måste ju kolla om det är jämna par eller:)
    Hjälper inte det så terrorisra Fk, lite ilska är aldrig fel….
    Styrkekramar från mig

  12. Lena: Öl drickes i morgon. F-kassan ska höra av sig i morgon, då de har alla papper framför sig. Jag vägrar nämligen skicka in ett nytt intyg som säger samma sak som de jag redan skickat in.

    Statistiken skiter jag i.. för det är så tråkigt.

    Kram Pys

Kommentera

