Det ringde

i morse från jobbet. Så idag jobbar jag.. 7-16 idag och så 14-21.15 i morgon. Himla kul.. nu tjänar jag pengar… fast jag får dem inte förrän i slutet av oktober. Det är så när man är timvikarie. Fast det betyder att man får lite pengar nästa månad.

Dessutom vet jag varför de inte ringt. Jag står nämligen inte på vikarielistan som chefen har skickat ut. Så det kan vara därför. Blir lite sur!

Annars är det helt ok med mig.. för när man jobbar så behöver man inte tänka på röntgensvar…

Ha en fortsatt bra dag

Andra bloggar om: , , , , ,

2 svar

  1. När man går och oroar sig för ett besked är det helt klart bättre att vara i gång och tänka på något annat. Skönt med lite kirr i kassan också!
    Kram!

  2. Japp.. ska jobba i morgon också… betyder pengar….

    Kram Pys

Kommentera

